Digitalisering wacht op ons

We kennen al geruime tijd het elektronisch voorschrift, met de unieke barcode bovenaan dat nog wel op papier meegegeven werd, maar ook elektronisch reeds verwerkt werd. Dit was de tussenstap naar het papierloze voorschrift. Vanaf nu kan u, na consultatie met uw arts, de gemaakte voorschriften afhalen met uw identiteitskaart bij uw apotheker.

U verwacht van ons goede zorgen en wij verwachten van u zorgbetrokkenheid. Dat wil zeggen dat wij zullen samenwerken om uw gezondheid op te volgen. Daarom is het van belang dat u tijdig een afspraak maakt en voorschriften tijdens een consultatie vraagt wanneer de arts u kan onderzoeken. Wij bekijken samen met u, afhankelijk van uw ziektebeeld, wanneer een nieuw consult nodig is en geven u tot dan de nodige voorschriften mee. Ook bij medicatie voor de bloeddruk en cholesterol is dit nodig!

Bied steeds spontaan uw identiteitskaart aan. Hiermee worden nieuwe gegevens van de kaart in uw elektronisch medisch dossier opgeladen en kunnen wij ook de automatische mutualiteitsterugbetaling van uw consult in orde brengen.

Wij staan helemaal achter de Covid-vaccinatie! De voordelen van vaccinatie zijn immens veel groter dan de twijfels mogen zijn. Weer een normaal leven...daar gaan we naartoe!

Wij gaan met vakantie:

Onze verpleegkundige Katrien zal afwezig zijn van 01/11/2021  t.e.m. 05/11/2021.


Nieuwe consultatieruimte

Meer dokters, dat betekent meer plaats nodig. Daarom gebruiken Dr. Van Engeland Bart en Dr. Smeets Anouk sinds kort op bepaalde tijdstippen een nieuwe consultatieruimte. Zo kunnen ze patiƫnten meer ruimte geven en sneller verder helpen.

De nieuwe locatie is Wilsonstraat 8A.

Er zal aan de deur van onze praktijk Wilsonstraat 14 steeds een aankondiging hangen waarop staat wie op dat moment in 8A vertoeft. Ga dan rechtstreeks naar de nieuwe consultatieruimte, daar is een wachtzaal voorzien waar u mag plaatsnemen.

Bij de rubriek 'Info consultaties' is een duidelijk overzicht te vinden.